hösten gör mig trött

 
Just nu är jag bara så förbaskat jävla trött !
Jag är långt ifrån derprimerad och sådana saker.
Men jag sover lite dåligt på nättera nu (kan bero på att de snart är fullmåne)
och pluggar mycket och glömmer bort mig själv ibland.
Och när jag känner mig trött och sliten så tänker jag tillbaka på lyckliga
stunder jag haft i mitt liv och så tänker jag också på all lycka som gör mig glad...
Har lite ångest för att jag inte pluggat ett skit här hemma idag!!.
Men jag orkar verkligen inte, och har hela dagen på mig imorgon så det är lungt =).
Nu ska jag ut med jonna & jossan i höstmörkret !.
Sedan senare ikväll blir de ett långbad med massa bubbel & varmtvarmt :D.
Wiie. Men vi hörs sen .PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0