I skolan

sitter nu i skolan och gör absolut ingenting.
Hittade en bild på MonaLisa som jag har suttit och garvat åt.
Eller jo, jag har läst lite ur Koranen , men de var inte kul. Stod bara
att man ska straffa kvinnor osvosv..
Men ska väll läsa lite i första mosebocken och se om de står något roligare..
Kommer ihåg när jag läste barnbiblen för typ 3 veckor sedan. Läste ut den på en dag
och tyckte de var jättekul.. Men de var ju BARNbiblen. Den riktiga är ju svår att förstå.
Försökte ge mig in på den en gång för ganska länge sen. Läste högt för sara men varje
sida som var tråkig rev jag bort bladet, så min bibel är väldigt tunn!
Förlåt alla troende människor, men de är tråkigt. Hade mina tankar en gång i våras
för att bli riktigt troende, men då skulle jag behöva ändra mig mig helt och hållet och de ville jag inte..

Ne men nu ska jag försöka läsa lite. Har sjukt svårt för att konsentrera mig förtillfället.
Men de har ju sina goda anledningar :) .
Vi hörs ikväll. PUSSPÅER
 HAHAHAHAHAAH

Kommentarer
Postat av: annica

BILDEN ÄR KLOCKREN!

2008-11-20 @ 17:42:08
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0