idolkväll ändå

sa ju förra veckan att jag inte skulle kolla på idol eftersom
min favorit Lars åkte ut ur idol.
Men jag kunde inte hålla mig ifrån programmet så sitter
just nu hemma hos jossan tillsammans med jonna och kollar på idol.
Anna sjöng precis bleeding love och jag sitter här med gåshud och lite
smått småtårar i ögonen. Shit va bra hon var idag.
Någon av kevin , anna eller alice ska till globen/vinna tkr jag =).
Tyckte heller inte att Lars skulle vinna, men jag ville ändå att han skulle
komma till globen, men nu är de ju försent...

Ska kolla på första delen nu av idol, sedan ska vi hem till Lollo och
se utrösningen osv. Hoppas och tycker att Robin B ska lämna idol ikväll.
Eller vad tycker ni??.
Hörs inatt när jag kommer hem. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0