idolkväll med gullpuckon

Har spenderat kvällen här hemma med mina gullpuckon
sanna & sara . Kollade på idol och myste. Trevligttrevligt.
Igentligen skulle jag bojkotta idol när Daniel åkte ur idol förra året,
men kollade ändå detta år. Sedan skulle jag bojkotta idol när Lars
åkte ur detta år, men jag forsatte ändå och efter de skulle jag bojkotta
när Robin E åkte ut förra veckan. Men jag kan helt enkelt inte slita mig ifrån idol!
Ikväll var de dags för anna att lämna idol. Gjorde mig faktiskt inte så mycket.!
Kevin måste bara vinna nu =) !. 

Aja, sen gick jag sanna jossan ellie & jonna ut och mötte nikki.
Så vi har suttit ute i en timme. Nu fryser jag nästan ihjäl :( ...
Ska snart lägga mig i sängen och värma mig .. Och sova =).

Ska upp tidigt imorgon och hjälpa min morbror hela dagen med att flytta saker.
Han ska flytta till Malmö i början av nästa år och sålänge ska han flytta hem till
mormor och bo där tills dess. Så kommer ha fullt upp imorgon helt enkelt ;).
Men nu ska jag kila. vi hörs. nattinatt. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0