jag är uttråkad!

Jag är uttråkad.
Klockan är lite över elva på kvällen och jag är verkligen svinuttråkad =/ .
Vad ska jag göra? Inget kul på datorn, msn lackar så jag kommer knappast in och
om jag kommer in så loggas jag ändå ut efter cirka 2-3 minuter.
Har redan fixat och kollat på typ alla hemsidor som jag är inne på dagligen.
Har spelat spindelharpan miljontals gånger här på datorn. Jag kom på ett
fusk som man kan göra på spindelharpan men de var för lätt så de var de inget kul att vinna.
Finns ingen människa som vill hitta på något nu.. Inget bra på tv.. Och jag är inte trött så kan inte sova.
Vi har heller inga bra filmer som jag vill se just nu!!. Tråk allting är just nu då.
Funderar på att ringa annica närsomhelst och fråga hur hon har de.
Hon är på arlanda just nu och sitter fast där .. så hon kommer alltså antagligen övernatta däruppe.
Jag skulle lätt vilja vara där uppe nu, någon som vill skjutsa mig till Arlanda =) ? .

Ne men ska ringa kvinnan nu. Hörs.
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0