jobbigt läge.

åhhh =/. idag är en sådan dag när människor säger till mig och gör mig irriterad
blir jag istället ledsen. Lögligt och sjukt jobbigt är de ! Men jag kan inte rå för det =/ ..
Jag har hållt på att börja böla flera gånger idag bara för någon/några sagt saker till
mig som gjort mig irriterad eller nedstämd.. Höll på att börja böla förut bara för att
pappa sa till mig med en katig röst i fall jag frågat jonna ifall jag fick låna hennes dator.
Men det gjorde mig även så jävla fittförbannad (förlåt för uttrycket) för att jag måste plugga
och för att jag ska kunna plugga måste jag ha internet.... Och eftersom ingen i min familj vill hjälpa
mig med internet så var jag ju tvungen att ta jonnas dator. GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH.
Jag blir så jävla irriterad på allt och alla just nu!. Gråtfärdig är jag.
Jag vill vara helt ensam . Långt ifrån alla människor just nu. för jag orkar inte med mer..

Men detta är på en lite svaka som jag är inne i just nu. Den går över senare ikväll eller nä jag vaknar imorgon.
Burkar vara så ialla fall!..
Så nu ska jag snart äta, sen ska jag låsa in mig i mitt rum för kvällen....
Kommer tyvärr inte kunna blogga eller sitta vid dator eftersom ingen vill ju som sagt hjälpa till.
PUSS PÅ FAMILJEN LILJA (ironi som fan)


Kommentarer
Postat av: Marielle

Vinter eller sommar? :-)

2008-11-24 @ 18:28:50
URL: http://marielletorgersson.blogg.se/
Postat av: Maj

hoppas de blir bättre, ha en bra kväll!

2008-11-24 @ 19:35:13
URL: http://majlindman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0