Lite tankar & så

Ibland undrar jag ifall jag börjar bli kär i kärleken.
Eftersom jag har aldrig hittat någon som jag blivit riktigt kär i och kännt "honom kan jag inte leva utan!".
Utan jag blir mest kär i själva situationen och i det som händer just då.
För jag blir alltid ledsen efter det "tagislutmeddesomvar" men jag är bara ledsen i några dagar tills jag får något nytt att tänka på eller om det händer något nytt i mitt liv. Jag känner aldrig saknade av människan utan känner som sagt bara saknad av sjävla situationen, rutinerna osvosv.
Men jag tror att min kärlek finns där ute, en vacker dag kommer jag träffa honom.
Och jag vet att jag inte har träffat honom ännu, för då borde jag kännt det!.
Men jag är nu glad över att jag inte träffat "honom" för att de finns så myckte jag vill göra i mitt liv,
och har jag då "mannenimittliv" kan jag inte utföra alla saker jag vill göra...
Ta vara på tiden som singel, för du vet aldrig när du är fast sen. Sa en klok man till mig en gång..


Kommentarer
Postat av: annica

<3

2008-11-24 @ 23:33:47
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0