Lund 2009.

Nu är det nästan helt bestämmt.
Jag vet äntligen vad jag ska göra efter jag slutat skolan.
Det har varit mycket prat om både utlandsresor, olika jobb överallt,
osvosv. Massa prat men jag har aldrig fastnat för något riktigt ordentligt och
kännt mig säker på något av de jag har tänkt.

Men nu, äntligen vet jag vad jag ska göra.
Jag ska ta mitt pick&pack, och dra mig neråt till skåne.
Jag ska bosätta mig i den vackra staden Lund.
Finns inte så många svar på varför jag ska flytta till Lund.
Det är en ganska liten stad, men med mycket händelser, Lars stad :D,
(okej, nu får ni inte tro att jag ska flytta ner serriöst för att de är lars hemstad),
nära till malmö, dit min morbror kommer flytta i början av nästa år.
Ja de finns lite anledningar till varför.

Det jag nu har planerat är att jag ska jobba där nere.
Redan i början av nästa år ska jag skicka in mitt CV
till alla jobb som man kan söka där nere! Och sedan
ska jag också hitta en lägenhet som jag kan hyra!! Köpa har jag icke råd med än.
Flytten till Lund kommer bli i slutet av augusti , början av september!.

Har aldrig varit såhär pepp för något som jag är för detta!.
Men Lund kommer nog inte bli den staden jag kommer bo i förevigt sen.
Utan jag har tänkt mig 1 år där nere, och sen får jag se vad som händer.

Nu vet ni ialla fall vad jag har tänkt mig efter studenten =).
Och de kommer ske också! PUSS PÅT

 <3




Kommentarer
Postat av: Erica Grimaldi

Det är inte hans hemstad, hans hemstad är egentligen Karlskoga ;)Dessutom har han flyttat ifrån Lund redan :/

2008-11-10 @ 20:49:12
URL: http://ericagrimaldi.devote.se
Postat av: Anonym

sv; just de, de är ju inte hans hemstad. men jag säger de eftersom han bodde där (A)(A) . aa javet. men han vet inte om han ska flytta tillbaka eller inte, beror på vad som händer efter idolfinalen har han sagt:P:D

2008-11-10 @ 22:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0