pluggtove

Skolan idag var väll rätt så okej.
Hade först som sagt prat med min lärare, sedan "missade" jag mentorstiden
men jag gick till stadsbiblioteket och inväntade min grupp.
Sedan satt jag i 1 och en halv timme i stadsbiblioteket och arkivforskade
om Elov Henry Kronvall.  Så nu har jag massa fakta om honom.
Så till den 28/11 ska jag skriva ett arbete eller rättare sagt uppsats om honom och lämna in de då
den dagen.. Känner mig lite duktig nu när jag tänker börja med min uppsats så fort jag skrivit klart detta inlägg.

Fåse sen vad som händer ikväll?
Funderar starkt på en hemma kväll med plugg och tv.
Bonde söker fru är ju klockan 20.00 ! Var länge sen jag såg de och jag älskart ju.
Aja, få se vad som väntar kvällen.
Men vi hörs sen. Puss på er

 
ahahahah , hitta en gammal bild på mig och sara ifrån när vi gick i 8an och
var i norge. FETTSIXIGA :)

Kommentarer
Postat av: Sanna

sorry att jag förstörde din bonde-söker-fru kväll :p

2008-11-05 @ 19:44:28
Postat av: annica

DOM SNYGGA FLICKORNA!

2008-11-05 @ 20:01:32
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0