SVAR PÅ FRÅGORNA.

Har du några husdjur?
ja, jag har en katt som heter Sune.

hur länge har du och annika varit kompisar, och hur lärde ni känna varandra?
jag och annica började i samma klass i 1an på gymnasiet.
och så länge har vi känt varandra.

Jag känner dig inte , men jag vet vem du är. Jag bor också i Linköping. En sak som jag undrar och de är varför du och sara inte är med varandra längre så ofta? Ni var ju jämt med varandra när ni gick i 9an? Vad hände?
jag och sara började på 2 olika skolor, hon skaffade pojkvän och vi gled ifrån varandra
allt mera. Men vi är fortfarande vänner och håller kontakten , ses då&då.

Hur är det mellan dig och Martin? Såg er ofta tillsammans förr,söta tillsammans ju
jaadu, vi är väll vänner , inget mer än de ;)

Du får bara välja en som du får ha kontakt med, vem skulle de vara? Daniel Karlsson eller Lars Eriksson?
Daniel Karlsson..

vem är homosexuell i din släkt?
min morbror :)

Jag har lite frågor om Daniel.
1: var han med i idol 2007?
2: hur kommer det sig att du fått kontakt med honom?
3: vad har ni för slags relation till varandra nu?
1: ja han var med i idol 2007
2: jag skickade ett beundrar mail till honom för ett år
sedan på myspace, han svarade på de och sen ringde han
mig någon vecka efter och sen dess har vi hållt kontakten och
pratat från och till nu i ett år nästan.
3: vi är "vänner" och vi skriver mail till varandra.

varför tar du inte skolan på allvar?
för att jag inte tycker om skolan. jag har svårt för att lära mig
och har aldrig haft tålamod till att lära mig heller!

Ska du flytta till Lund ensam? Isånt fall varför?
ja, jag ska flytta till lund i början av hösten 2009 helt ensam.
För att jag vill lära mig klara mig på egen hand, utan mina vänner
&familj. För att också kunna hitta mig själv. Då tyckte jag lund
var en perfekt stad.

Kan du lita på dina vänner?
tyvärr kan jag inte lita på alla mina vänner ..

Vilka är dina favoritprogram på tv?
idol, bonde söker fru m.m. JAG ÄLSKAR TVN<3

Vill du bli känd igenom din blogg?
nej!

vem tycker du ska vinna idol?
Du får bara säga en.
kevin

vems blogg gillar du bäst?
1:blondinbella
2: kenza
3:stinalee
kenzas , det är den ända som jag läser varje dag !

är tilde din riktiga syster?
jaaadå:) kanske lite ovanligt att ha en sådan liten syster
men samma föräldrar, men hela familjen bor tillsammans!

vilka är dina 7 bästa kompisar?
sju? oj, nee jag har inte så många bästa vänner.
Utan jag har några bästa vänner och sen vänner.
Men dom som står mig allra närmst idag som jag kan
kalla bästa vänner är, annica, linnea, sanna, jossan & jonna.
Det är dom jag litar mest på och dom som helt enkelt står mig
allra närmst idag!!

tror du att du kommer bli känd igenom Daniel?
utnyttjar du honom för hans kändisskap?
såg också att du var ett daniel fan. Men jag tyckte
fasiken inte om frågan. Men det är ett lätt svar..
Jag vill inte bli känd igenom daniel och jag uttnyttjar
verkligen inte honom för hans "känisskap".
Han är en speciell människa för mig!! DUM FRÅGA!

hur gamal är jonna?
hon är 16 !

Tror du att du kommer få samma kontakt med Lars som du har med Daniel? Och strävar du efter det?
Jag har en speciell kontakt med Daniel och jag vill inte ha lika dan med Lars.
Självklart vill jag träffa Lars en dag, men Lars och Daniel är två olika människor och
dom är väldigt olika för mig också..

varför hatar du Linköping?
jag tycker att allt är uttjatat här, jag har helt
enkelt tröttnat på denna stad. och de finns så många
falska människor här!!!!!!

Så, nu är jag klar. Nu ska jag sova.
Blir en lång dag imorgon och vi kommer inte höras förns imoorgon kväll.
Pusspåer

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2008-11-17 @ 08:54:13
Postat av: queenpeach

kul med frågor o duktigt att svara på alla. själv ska jag ut o äta sushi med en kompis här i bangkok!

2008-11-17 @ 12:36:34
URL: http://queenpeach.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0