tidsfördriv

Idoldvdn 2007, telefon och duschen är dom tre sakerna har jag användt mig
av nu den 2 senste timmarna =).. Så jag är längre inte uttråkad, utan jag börjar
bli trött istället! Fast måste vänta på att mitt hår ska torka som kommer ta 1-2 timmar :O.
Vägrar att gå och lägga mig med blött hår. Blir alltid skitkonstigt dagen efter..
Och jag använder mig icke av hårfön eftersom de sliter så dant på mitt hår.

Som sagt kollade jag ju på idoldvdn ifrån 2007Daniel var med i programmet.
Blev svin glad när jag hittade dvdskivan förut eftersom den varit borta sen i sommras.
Kul att kolla igen :D . Försäg så har jag ju sett Daniels alla framträdanden miljarder gånger på
youtube, men va kul att se dom andra igen (a)..
Men tänkte ialla fall lägga ut här de bästa framträdandet enligt mig .
Kolla & njut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0