Till min fina vän.

Ibland undrar jag vad jag skulle gjort utan min fina vän Annica ?
Vi har gjort saker tillsammans som har varit bland de roligaste i mitt liv,
hon har varit med mig då jag var som absolut lyckligast. Jag gör saker
med annica som jag inte skulle kunna göra med någon annan av mina vänner.
Vi kan komma på de mest sjuka sakerna som vi gör och alltid lyckas vi med att
ha de kul. Alla dessa reser vi har varit med om detta år, alla underbara krogskvällar,
myskvällar, vinkvällar och massa mer saker.
Jag har sjukt många minnen tillsammans med henne, och vi ska skapa
mångamånga mer minnen tillsammans.
Men de absolut bästa med annica är att man kan verkligen lita på henne till 110 %
och hon är nog bland de ända av mina vänner som jag verkligenverkligen kan lita på.
Jag kan säga saker till henne som jag inte kan säga till andra.
Och en sak till som är superbra med  med henne, det är att hon alltid ställer upp.
Som imorgon, åker hon till vadsten för att jag ska få se det som gör mig lycklig
och hon följer med bara för att hon vet hur mycket han betyder för mig.

Du är min bästa vän Annica och kommer alltid vara det.
Jag kan aldrig säga förevigt till någon, men till dig kan jag det.
För du kommer vara min bästa vän förevigt. Än vad som händer.
Jag älskar dig !


 


Kommentarer
Postat av: annica

Bitch, nu har du fått mig att gråta.

helvetes saten vad jag älskar dig. du är ju totalt underbar. detsamma detsamma detsamma! jag älskar dig grymt mycket. vi gör det vi vill göra till något roligt. jag älskar att göra galna saker med dig baby.

du är bäst. tack för att du finns. tack tack tack som fan!

2008-11-26 @ 23:21:25
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0