Tisdag!

Denna tisdag i skolan har faktiskt gått rätt så fort.
Började med 2 timmars arbetspass, satt i tystarummet och plugga
i cirka 1,5 h. Läste då mitt texthäfte som är cirka 15 sidor eller något.
Ibland var jag tvungen att läsa samma mening 20 gånger eftersom jag var
dödstrött och höll på att somna hela tiden.
Men jag fick ialla fall lite gjort. Provet är på torsdag så har idag och imorgon på mig
att plugga!! .
Sedan hade vi lunch och sista lektionen var någon slags föreläsning..
Men jag satt och sov med öppna ögonen så jag varken hörde eller lärde mig något.
Mina tankar var verkligen långtlångt borta just då!!.

Nu är jag ialla fall hemma =).
Är svintrött, så funderar på att sova en halvtimme?
Top model är klockan 4 så måste se de =).
Annars ikväll blir de kanske att följa med tilde till hennes gympa och så blir
de självklart lite pluggande... Även om jag verkligen inte känner för de sista så är de ett måste!.
Menmen. Vi hörs! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0