TISDAG.

Skoldagen idag har väll inte varit den värsta, eller den bästa.
Haft 2 föreläsningar och jag har sovit mig igenom de båda.
Neej föresten, inte den första för den var intressant, handla om
hur man ska tolka texter osvosv. Men den andra var på stadsbiblioteket
och hon som föreläste stod och läste rakt ifrån sina anteckningar och hon lät och
var bland de tråkigaste människorna i världen så då somnade jag :) ..

Sen efter skolan gick jag Linnea och ella och betala in lite av resan:D.
Jag Linnea ella, empa maria och cassi ska till Sunny Beach- Bulgarien
den 29 Juli :D
. underbart kul ska de bli !! så nu är de bokat och klart.
resan väntar!
Ne nu ska jag fixa lite annat. hörs sen. PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0