TORSDAG- SKOLAN

sitter i skolan just nu och har arbetspass.
Har arbetspass nästan hela dagen förutom mellan 1-2 då jag har lab.
Som vanligt gör jag ingeting under arbetspasset, men det ska bli ändring på de nu.
Ska snart bege mig imot biblioteket eller någonstans där man kan läsa, så ska jag
läsa mitt texthäfte. Har ju muntligt prov på de om exakt en vecka.
Och texterna är svåra så de är bra och börja med det i god tid :) .
Men är forftfarande stolt över mig själv som gjorde klart min uppsats igår som ska
vara inlämnat om 4 veckor (a) . jag kan leva på de ett tag !..

Men tror faktiskt inte det blir något mer inlägg förns senare ikväll.
Går i skolan till tre, sen ska jag fördriva tiden på staden och sedan hem till annica
där "filmmänniskorna" kommer och så ska vi bli filmade hemma hos annica :) .
Spännande spännande. Vet inte så mycket mera, men jag berättar om det ikväll!.
Men nu ska jag kila. hörs ikväll och ha en bra dag ! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0