Alex C feat Y-ass-Sweet Ass in The Wold not Censor

jag har hittat min nya favorit låt.
jag älskar den :) , sitter just nu hemma hos annica och lyssnar sönder den.
gör som jag, lyssna på den :) kan länka här om ni vill ;
http://www.youtube.com/watch?v=xsNQs0j9cEE&feature=related

okej,den är rätt gammal men jag älskar den nu och det är huvudsaken :D.
Kollade faktiskt precis också på min nya idoldeltagare Lars Eriksson .
han är bra, men tyvärr slår han fortfarande inte daniel karlsson (idoldeltagare 2007).
ne men nu ska jag nog vara social imot mina gullepullor där nere, (annica och linnea).
ska snart in till staden och träffa martin :), eller bara en snabbis. blir hem och råplugga sen.
hörs. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0