ändrade planer.

kvällen var planerad att festa och supa sig full.
men det blev faktiskt ändrat i de sista sekunderna.
började känna att festa var helt fel för mig just ikväll.
på grund av att jag är hur sliten som helst, är sjuk och mår inte så jätte bra.
alkhohol är helt fel i en sådan stund.
känner mig faktiskt lite halv vuxen nu när jag tar sådana bra beslut.
ena halvan av hjärnan skrek FEST och andra skrek INTE FEST.
jag lyde då helt enkelt INTE FEST ..

istället blev de mys och film kväll hemma hos timmie tillsammans med linnea
och martin =) .
jag ångrar inte en sekund att jag valde hemmakväll faktiskt.
utan nu är jag bara glad över att jag gjorde det.
kommer finnas 1000 tillfällen då jag kan festa, så varför just då festa när jag
verkligen inte mår bra?!.

aja slut tjatat om de nu. jag är glad ialla fall ..
är också svintrött, men sitter uppe och väntar på att min sambo ska
komma hem ifrån krogen.
hoppas hon har roliga saker att berätta ifrån kvällen :D.

slut skriver här nu för idag. hörs imorgon.
PUSSPUSS !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0