DAGENS.

DAGENS RESA: till och från staden
DAGENS MAT: potatis, sås och kött
DAGENS PERON(er): linnea martin & timmie
DAGENS LÄTTNAD: sjukdomen håller på att avta lite
DAGENS JOBBIGASTE: tröttheten
DAGENS MÅSTE: sova snart:D
DAGENS VILL HA: mer projektveckor
DAGENS VILL GÖRA: nu, sova
DAGENS KLÄDSEL: leggings, vit stickad tröja m.m.
DAGENS SMINK: mascara, foundation, puder.
DAGENS FRISYR: utsläppt
DAGENS PLANER: sova
DAGENS SAKNAD: annica<3
DAGENS BÄSTA: ingen skola
DAGENS ROLIGASTE: balansgången jag gick på
DAGENS MISSLYCKANDE: pluggandet
DAGENS DROG: människor
DAGENS KÖP: tuggummi:D
DAGENS GODIS: -
DAGENS HUMÖR: sliten efter sjukdomen så ganska seg men ändå ganska bra
DAGENS DUSCH: imorse
DAGENS HÄNDELSE: höll på att börja kyssa linnea :D, ahahah
DAGENS TRÅKIGASTE: tröttheten
DAGENS FINASTE: jag :)
DAGENS SJUKA: hosta osv
DAGENS MÅNDE: rätt så bra ändå..

var bara tvungen att slänga in en dagens. var ganska länge sen jag gjorde de faktiskt ;).
nu på kvällen har jag spenderat tiden tillsammans med jossan jonna och ellie, sedan var mia
med en stund också =) .
jag har bland annat gått balansgång, skitsvårt var de, men jag klara de tillslut utan att fuska =).
Nu är jag trött och ska snart sova. det kmr då innebära att jag kommer vakna imorgon runt 7 tiden och
vara pigg !!. kul .

ne men vi hörs imorgon.
puss på er & godnatt.

Kommentarer
Postat av: annica

du är världens finaste vän.

2008-10-09 @ 23:31:06
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0