DUKTIGT TOVE :D

jag är duktig, suttit i stadsbiblioteket och pluggat
idag i 4 timmar.. BRA TOVE.
var där med linnea & martin och sedan åkte dom 2 så då var jag där med annica :D.
gick massa gjort när bara jag och annica var där , hihi.

annars har jag mått cp hela dagen.
har varit skit yr, mått illa då&då , världens jävla hosta också.
jag vill bli frisk nuuu! tre veckor och 1 dag har jag varit sjuk.
:( .

men jag har ändå varit på rätt så bra humör idag =) .
jag och annica åt på bruger king och gick runt på staden sen på eftermiddagen.
mys hade vi allt  <33.

nu ska jag ut, ska vara med jonna jossan & mia (kanske ellie sen?).
imorgon blir de en låååång sovmorgon och bara ta de lungt på dagen:D
plugga blir de väll också...
men nu måste jag kila.
puss

Kommentarer
Postat av: annica

du är bäst älskling

2008-10-06 @ 22:45:28
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0