galet.

Jag har faktiskt haft tankarna på Lars idag hela morgonen.
Jag måste tänka annat, och just nu sitter jag här med världens leende.
Att jag antagligen kommer få träffa Lars nästa vecka gör så att mitt hjärta gör volter om
och om igen. Ojojoj va jag vill träffa honom nuuuuuuuuu :D.
Har suttit och lyssnat på honom nu hela morgonen, eller jag har mest kollat på
gårdagens framträdande.

Och NEJ, Lars är inte den "nya daniel" som alla frågar mig.
Ifall lars är den nya daniel för mig osvosv.
Daniel är daniel, lars är lars. Idol är ett program.
Jag avgudar daniel och han är min största idol någonsin.
Han är verkligen speciell för mig och han har hjälpt mig i flera jobbiga
situationer och han har gjort mig så glad som ingen annan har gjort mig,
han har sagt de finaste sakerna till mig som ingen annan har sagt till mig,
han har gjort bland de finaste sakerna för mig som ingen annan gjort för mig.
helst enkelt, han är speciell för mig och kommer alltid vara..

Lars däremot. Han är en helt jävla galet bra och är med i idol.
Men kom ihåg de nu, Daniel och lars är två olika personer!!!!!!.

aja, nu blir de mat.
idag annars blir de att umgås med jonna & jossan :)<3.
pusspå det och er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0