god tidig morgon !

Igår kväll tänkte jag hela tiden på hur länge och hur skönt jag skulle få sova.
Att jag skulle sova ända till klockan 11 idag.
Klockan är just nu 07.29 och jag är svinpigg !!
Vaknade för en halvtimme sedan av världens hostattack, kunde knappast andas+
att jag var täppt i nästan så gick inte in någon luft nånstans (skit läskigt var de).
Men sedan lugnade hostan ner sig och Tove Lilja blev svinpigg ;) .
Kul!! Jag har alltid en förmågan att vakna svintidigt och vara pigg då jag inte behöver
göra de och är ledig.
aja, om vi ska se de från någon posetiv vinkel så innebär ju de här att jag hinner göra
mer saker idag och att jag inte sover bort halva dagen :D !
Känns också som att de kommer bli en hel del blogginlägg idag ;) ,
ska ju inte åka hemifrån idag förns vid 2 tiden !.
Aja, nu ska jag väll fixa iordning frukost eller nåt, börjar bli rastlös(A).
PUSSS!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0