höst och blåst.

blev en cykelfärd in till staden nu på kvällen , fikade med
annica linnea timmie jacob & martin.
sedan cyklade jag hem i VÄRLDENS jävligaste motvind.
stod helt stilla i nerförsbacken :( och så kom det flera kastvindar så höll på att
ramla av cykeln ett x antal gånger ..

nu har jag precis avslutat mitt samtal med annica, pratade i telefon i
en timme, och under den timmen hann jag se en bit av prison break,
sitta vid datorn, leta mat, laga mata och äta mat.
hihih, och nu känner jag mig ensam .. vill ha någon att prata med och
glömma allt annat som går runt i huvudet på mig just nu!!!.
kanske sova är ett bra förslag?!, men jag är svinpigg så kan nog glömma den iden ;).
aja, ska kolla runt lite på datorn nu ialla fall.
hörs. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0