HÖSTLOOOOOOOOV:d

tror inte jag fattat de själv men fan ,de är äntligen höstov :D:D.
gick till skolan idag, så man kan ju nästan säga att jag är och kommer vara ledig i 2 veckor :p.
lämnade alla böcker i skolan och glömde väskan med flit hemma så jag inte skulle känna dåligt samvete
att jag inte tog med mig böckerna hem just då...
så INGET PLUGGANDE på över en vecka. Känns underbart (inte för att jag brukar plugga men ändå:p).

Nu sitter jag här med jonnis. vi väntar på att resten av familjen ska komma hem så ska vi åka och storhandla på maxi.
smatidigt hälsa på annica som jobbar idag ;)...
ikväll blir det idolmys tillsammans med jonna lollo och jossan :)<3.
Idoltemat för idag är ABBATEMA. det tycker vi om :D:D:D...

ne men nu kom pappa hem, så närsom kommer mamma och tilde hem..
RING OCH RÖSTA PÅ LARS IKVÄLL FÖRESTEN. HAN FÅR INTE ÅKA HEM :).
jag ska ju hälsa på honom nästa vecka på idolhotellet ;

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0