SJUK SOM VANLIGT :'(

vaknade för en halvtimme sedan med världens hosta.
hostade ända tills jag spydde :(. har nu också skit ont i halsen och feber.
VJUHPUGBISDFJMFKVPSO JAG BLIR GALEN PÅ DETTA :(.
men jag tänker faktiskt gå till skolan ändå :@ , har som sagt gått till skolan
alla dessa veckor som jag varit sjuk! men nu har jag nog högre feber än vanligt.
helt gråtfärdig är jag :( jag vill vara frisk. ÄR DET SÅ MYCKET ATT BEGÄRA?!

nu blir de heller inget mer festande förns den 29 oktober.
det är ett löfte. för jag har bara blivit mer och mer sjukare sen i lördags då jag festade.
och den 29 oktober åker jag och annica upp till stockholm och ska vara där i ett par dagar.
så fasiken att jag inte tänker vara sjuk då !!!!!!!....

ne nu ska jag till bussen.
hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0