Söndag!

hela söndagen har faktiskt spenderats i sängen.
Underbart skönt. Men de betyder inte att jag sovit något för de har jag heller
inte gjort ! Har hållt på att somnat flera gånger men det är alltid någon som försökt väcka mig!.
Men efter halva dagen kom Martin och gjorde mig sällskap :), så varit med de mysmongot hela eftermiddagen/kvällen.
De sista två timmarna lekte vi med tilde och vi var nog inte still i två sekunder , och av henne blir man fruktansvärt trött av.
Så håller faktiskt på att somna snart.
Ska bara kolla en sak, sedan blir det att sooooooooooooooooooooova =).
hörs imorgon.
PUSSAR!




Kommentarer
Postat av: annica

sov gott älskling

2008-10-12 @ 23:07:52
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0