sovit dåligt.

inatt sov jag fruktansvärs dåligt.
orkar inte skriva om de utan som som bor nära och vill veta kan jag berätta istället ;).
det var ialla fall en hemsk natt !!.

jag och annica åkte till annicas mormor vid 09.00 imorse och drack saft & åt bullar.
trevligttrevligt, sedan vidare till skolan och träffade basgruppen en timme.

nu ska jag snart gå och hämta tilde på dagis, sedan ska vi vila och halvsova ett tag.
ikväll blir de lite småfestande.
ska hem till sanna och sedan utgång.
BLIR MYCKET LUNGT FÖR MIG KVÄLL, har 4 cider och tänker inte dricka mer än de.
är också långt ifrån helt frisk så måste tänka på de också.
ajaj.
hörs någon gång.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0