vackert höstväder.

åh, jag kollar ut genom fönstret hela tiden.
vädret är helt underbart ute idag, jättemysigt höstväder =).
blå himel med sol, jättefina färger på löven (eller rättare sagt de löv som är kvar).
10 grader ute oh vindstilla !
Hur mysigt som helst, man blir liksom glad av detta väder. Ialla fall jag.
Vill också gå ut och gå i ett raskt tempo, men det är ingen ide att ens tänka det.
Om jag nu skulle göra de så kommer det ta livet av mig, min hosta som jag har, den
blir ju bara värre och värre ju mer jag anstränger mig, jag kan inte ens ta djupa andetag för
då börjar jag hosta =/ . Blir galen på det..
Istället så har jag suttit och pluggat nu i en halvtimme och ska närsom helst
fortsätta med det. INTE KUL.
Men ska typ bara plugga en halvtimme till, sedan blir de att fixa iordning saker och dra
ner imot staden.
Hörs sen.

Kommentarer
Postat av: annica

när vi blir friska kommer det säkrt bara regna o regna så vi inte kan gå prommisar i fint väder:(

2008-10-07 @ 11:29:43
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0