----

nu känns de lite bättre.
är fortfarande lite chockad från igårkväll.
jag somnade vid elva tiden med kläder och allting på,
vaknade vid halv 5tiden imorse och var pigg. duschade då
och bara tog de lungt.

det kommer ta lång tid innan jag kommer må bra igen, lång tid.
men känns nu att jag börjar gå framåt iallafall.
har vänner som jag älskar , min annica som är en väldigt stor del i mittliv.
är så jävla glad över att vi har blivit så bra vänner som vi är nu.
Men jag kommer må bra igen, någon gång..

idag blir det hela dagen ute hos farmor och farfar.
jag har lovat att följa med och bara ta de lungt.
kommer hem senast 8.
har med mig mobilen, men de är ganska dålig teckning där ute..
aja.
vi hörs.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0