5 kyrkor på EN dag.

Ja, ni läste inte fel.
Idag har jag och resten av tvärs varit i fem olika kyrkor.
vreta kloster kyrka, kaga kyrkan, s:t lars kyrka, missionkyrkan
och s:t maria kyrkan.

Från klockan 9-16.00.
Jag höll på att dö efter första kyrkan eftersom det var så förbannat jävla tråkigt.
Men gud är snäll :) .

Jag och linnea & ella kom på lite saker
om människorna i biblen ;
Adam: han är nefrofil
Ängeln gabriel: han är rasist
Eva: hon knullar adam
Noak: han tycker om djur
Josef: han är oskuld
Maria: är hora

aa, kul kan man försöka ha när man har det tråkigt.
Men lite kul har jag haft med linnea ialla fall :) .
Sedan efter besöken blev de kebabaren och steve's hela kvällen.
Har varit hemifrån i 14 timmar, så ganska skönt att kommit hem nu:).
Ska fixa en massa saker nu. hörs sen


(kaga kyrka)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0