bloggen?!

Mina inlägg blir bara mindre&mindre och färre&färre.
Visst så vill jag skriva mer och längre.
Men det finns faktiskt två anledningar till varför jag inte
uppdaterar och skriver så mycket och det är ;
1: Tiden räcker in till..
2: finns vädligt mycket som jag igentligen vill skriva och berätta.
men jag orkar inte diskutera det med människor som läser och som blir
nyfikna. och vissa saker kan uppfattas fel eftersom jag inte vill nämna namn...

Men eftersom jag älskar att blogga och mina unika läsare håller i sig
även om jag är väldigt seg på att blogga så blir de bara roligare att tillslut
skriva ännu mer..

Dagen annars i skolan har varit väldigt lång och seg.
Men imorgon är det också lång dag, men vi har 3 timmars håltimme under
dagen, så jag och linnea ska hitta på roliga saker =) .
Men nu ska jag vara lite social imot andra.
hörs sen...


jag kommer en dag falla reält för din charmighet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0