hejdå linköping..

Ska först hinna skriva lite om gårdagen. Hade aldrig tid till en dator då, föutom när jag skrev i skolan.

Men skolan igår var helt okej, lite onödig dag känndes de bara som.
Fick direkt inget speciellet gjort , menmen.
Direkt efter skolan blev de att träffa martin =) så var jag med honom .
ORKAR föresten inte skriva mer om gårdagen. kul&mys var denialla fall,
de är huvudsaken !.
Eller sedan halv 12 igårkväl träffade jag annica så sov hon här :) .
det är därför jag sitter uppe så tidigt för att hon precis åkte till jobbet och jag blev svinpigg.

Men ska fixa massa saker, åker till jönköping om 2-3 timmar.
Kommer hem imorgon igen någongång. FINNS JU PÅ MOBILEN ;).
hare så bra. hörs imorgon.
PUSSS


(jönköping)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0