hemma idag!

idag blev de att stanna hemma ifrån skolan.
vaknade imorse genom att jag var genomfökyld och kunde inte andas genom
näsan, och sedan gick jag världens hostattack och kunde inte andas genom munen.
fick då världens jävla panik =/ . men jag lyckades lugna ner mig själv så hostan avtog då lite.
Roligaste var nog imorse då jag ringde till skolan och sjukanmälde mig och jag inte fick fram
ett ljud först, så lät som en kille som precis kommit in i målbrottet .
Aldrig att dom kommer tro på att de var Tove Lilja SP3E som ringde ;) .

Men nu ska jag ringa min kära vän annica och se hur dom har de i skolan ..
saknar ju henne ! hoppas hon kan sova här inatt , inte för jag tror de men man kan
alltid HOPPPPPPAS :D.
men ska kila nu.
hörs sen


tänkte se på lejonboken nu och då gick de mig tänka på en låt
som är med i första lejonboken, ialla fall en mening ilåten.
"våran trio blir till två" ja, de stämmer ju för oss också eftersom
jag sitter här hemma och tråkar&saknar.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Krya på dig Tove :)



Puss

2008-09-22 @ 11:18:21
URL: http://jessi91.blogg.se/
Postat av: annica

klart jag sover hos dig baby.

2008-09-22 @ 17:20:53
URL: http://dwanci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0