herregud.

vet i fan vart jag ska börja eller nåt.
OKEJ igår kväll bröt jag mina 4 vita veckor,
blev vin, ost kex kväll hemma hos sanna med lite tjejer.
sedan vidare till krogen.

Missade sista bussen hem så jag frida, martin, simon och dahl
drog till emil där vi "efterfestade".
jag kommer och orkar inte skriva om bland den mest psykiska natten i mitt liv.
hahaha, herregud, har kramp i magen efter allt jävla garvanade.
ojojoj . hahaha. natten var fan mig obeskrivlig. sjukt jävla kul.
Har knappast sovit något inatt , och ingen av oss orkade dra där ifrån
idag, så jag kom hem nu lite över sju ...
men tack ialla fall alla för en underbar kväll :)<3..

Snart kommer annica hem från grekland och inatt ska hon sova här :).
hörs någon annan dag.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0