Lördag morgon.

Sov som sagt hos annica inatt.
Hon mådde inte så bra igår kväll så jag tog mitt pickochpack
och flyttade hem till mitt andra hem. MYS kväll blev det allt <333.
Imorse vakna vi vid 7 tiden, eftersom annica skulle jobba och jag åkte hem.
Kom hem vid 9 tiden och har städat & hållit igång sen dess. Nu fryser jag ihjäl
och mår dåligt. JÄVLA FEBER :( .

Senare sen blir det att åka iväg med mamma pappa & tilde någonstans.
vi vet inte riktigt än vart vi ska...
Men ska vila ett tag nu, knarka lite panodil.

Föresten åker ANNICA till grekland inatt...
jag är glad för hennes gull att hon ska få åka iväg och bara ta
det lungt i en hel vecka. hon är verkligen värd det.
Men jag kommer sakna henne så äckligt jävla mycket :( .
Kommer kännas så fruktansvärt tomt nu i en vecka..
Jag älskar dig annica, du betyder så jävla mycket för mig (L).
Du har alltid ställt upp för mig när jag mått som sämst, jag
litar på dig till 100 % . Alla borde ha en vän som du <3.


Kommentarer
Postat av: Jessi

Söta ni är och krya på dig Tove!

2008-09-06 @ 11:05:29
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0