MatteB

Igår efter vi hade haft matte b så mådde jag jätte dåligt efter , eftersom
jag inte fatta ett skit och allt kändes åt helvete.
Men nu efter mattelektionen idag mådde jag betydligt bättre, för nu
fattar jag faktiskt andragradensekvationer. Trodde aldrig jag skulle fatta
det men nu gör jag det. Jag är stolt över mig själv :) .

Nu sitter vi i bibblan och har arbetspass till 10.40.
Och klockan 10.40 har vi håltimme till 13.40 .
Så jag och linnea ska äta kebab och mysa ordentligt.
annica muppen ska åka och träna :p ...

Sista lektonen från 13.40-16.00 har vi Japanska.
uch & fy.
Men ska kila nu.
hörs

Kommentarer
Postat av: Jessi

det går dåligt i matte b för mig också :(

2008-09-05 @ 17:17:06
URL: http://jessi91.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0