SAKNAR !

oh herregud vad jag saknar min annica just nu.
jag saknar verkligen ihjäl mig.
vill att hon ska komma hem nununununununu.
jag vill va med henne NU !!!!.
jag behöver henne nuuuuuu.
men jag hoppas hon har det underbart i grekland.
känns som hon varit borta i 3 veckor, men hon har bara
varit borta sen i söndags ..
ELLER INTE BARA!.

men ikväll blir det nog chill med lite tjejer & vattenpipa :),
eller hemmakväll med idol?! funderar mer på tjejerna och vattenpipa.
idol går ju repris på söndag.
men nu ska jag laga mat och vara BARNVAKT !!!!!!..
SKA VARA barnvakt nu i 2 timmar och hela fredag kväll..
hörs sen.
puss

(svin äcklig bild på mig, men det är en av alla underbara
kvällar på 55an med min bästa vän )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0