TISDAGMORGON.

Hinner som sagt nu aldrig uppdatera denna blogg, har helt enkelt inte tid att sitta vid datorn.
Men nu har jag faktiskt lite tid över till bussen kommer..
Börjar inte förns 10.00 idag =) , och jag har prov på en gång nu .
Förbred? svar: NEJ nervös?: svar: NEJ bryr du dig om provet?: svar, NEJ..

Kom just nu på att jag har heller inte träffat min familj sen i söndags eftermiddag :O .
Sådant får jag lite småpanik över (a) . Kom hem i söndags kväll då dom sov
och igår kom jag hem vid 12 tiden och då sov dom också, eller rättare sagt jag var inte
hemma på hela dagen igår. Först skola från 08.10-14.05 sedan stan med lite människor.
Efter de blev de fika med martin annica & simon, och efter de åkte jag och martin hem till timmie
där linnea också var och spenderade hela kvällen.  mys :).

ne nu måste jag skynda mig på.
få se när vi hörs nästa gång :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0