Au pair eller inte?

Har nu under de senaste timmarna som sagt varit på informationsmötet om att jobba som au pair. Och just nu känner jag mig bara så fruktansvärt osäker. Jag vill åka till usa och jobba som au pair, men ett helt år?! Aja, jag ska tänka på det nu fram till april-maj och då ska jag ha bestämmt mig.
För om jag åker, så åker jag i september-oktober!.

Ne nu släpper vi det tills det blir allvar med den saken.
Nu har jag ialla fall precis ätit och ska snart börja göra iordning mig för en redig festkväll! Ska ut till Ljungsbro på fest hos empa som fyllde 18 år i tisdags :) .
Ska blir redigt kul! Men är så fruktansvärt trött så funderar på att sova nu en timme.
Åker hemifrån runt halv 7..
Men vi hörs sen :).
pusss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0