DÅLIGT AV MIG!

Jag har kommit in i sådan period nu igen då jag varken har tid eller lust att uppdatera bloggen, så kommer dessvärre inte bli lika mycket uppdateringa nu ett tag framöver som det varit..

Idag ialla fall blev det att åka ut till Landet hos Linnea<3 vi kollade på film, lagade mat och hade de bara allmänt trevligt&mysigt..
NU under kvällen har jag hunnit med att bråka med en av de människor som betyder mest för mig, haft fetaste ångesten , varit hos lollo & nu spelat yatzi med jonnaochjossan...

Åter till att jag bråkat med en av de människor som betyder mest för mig. Ja de är sant. Jag lider nu av fet ångest och ont i hjärtat. Men han har sårat mig så inihelvetes jävla mycket nu, och det är inte förns nu jag kommit på hur mycket han egentligen sårat mig och samtidigt gjort mig till en av de lyckligaste tjejen i världen....
Jag är så förbannad och samtidgt väldigt ledsen.
Jag ville inte inse att han egentligen har sårat med ganska hårt, men idag insåg jag det och var tvungen!. FÅR SÅN JÄVLA DAMP PÅ ALLTIHOPPA NUUUUUU!.
Men tänker inte skriva om det nu.

Imorgon ska jag iväg med familjen hela dagen och umgås med annica på kvällen!.
Blir nog en bra fredag och tänka så lite som möjligt.
Nu ska jag få med mig tjejerna ut.
PUSS&NATTI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0