FREDAG!

Idag är det äntligen fredag!.
Gud vad jag har längtat efter denna dag denna vecka!
Innebär helg + lov !!
Vaknade redan vid halv 9 imorse och var pigg.. Så nu under morgonen har jag ätit frukost och spelat tildes spel tillsammans med tilde jonna & jossan..
Har som sagt (1000gånger) bara lektion idag mellan 13.15-13.45 så det är väldigt skönt. Känns nästan lite onödigt att åka till skolan då, men jag har lovat mig själv att inte skolka så därför ska jag inte göra det heller, inte ens om det bara är en kvarts lektion.. Och får ju även träffa min fina vän Linnea som har varit sjuk & "sjuk" hela veckan , så jag saknar nästan ihjäl mig efter henne :).

Men nu ska jag kila & fixa lite saker.
Vi hörs!


1: jonna&jossan
2: linnea & jag

Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

bara bra med mej också :-)

2009-02-13 @ 10:05:25
URL: http://mischaellas.blogg.se/
Postat av: josse

Jag får det till en halvtimmas lektioner ;) hoppas du får en bra dag;)

2009-02-13 @ 11:00:28
URL: http://josefineryden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0