GE MIG TV400 NU !

Jag sitter här just nu och halvgråter lite för att jag inte har kanalen tv400.. Vi hade den förut men nu har den försvunnit. JAG DÖÖÖR. För vet ni vad som går där just nu?
JOOOOOOOOO BIG BROTHER REPRISER!
Jag var helt galen i big brother när de gick och jag längtade alltid till vintern/böran av våren då det skulle börja. Varje kväll klockan 19.00 & varje lördag 22.00 och varje söndag 21.00.
De var verkligen mitt liv. Jag höll på att dö när jag då fick reda på att de skulle sluta med big brother.
Om ni inte kommer ihåg big brother eller vet va de är/var så handla ed om att man stängde in lite folk i ett hus och så skulle de bo där i 100 dagar. i människa åkte ut varje vecka.

Men fan va arg jag är nu. vill ju seeeeeeeeeeeeeeee.
Menmen, ska trösta mig med sex and the city klockan 11.
Sen så ska jag försöka sova!
Hörs !
puss


Kommentarer
Postat av: Sanna

hihiii, jag har tv 400 :D :D

2009-02-25 @ 22:39:14
URL: http://sannaaf.blogg.se/
Postat av: Emma

Söt blogg du har! :)

Läs gärna min blogg (;

Kram Emma

2009-02-26 @ 14:48:15
URL: http://thy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0