GLAD

och nu är jag glad faktiskt. Trodde att denna dag skulle gå åt helvete bara för att morgonen gick åt helvete. Men faktiskt har denna dag bara blivit bättre & bättre..
Glad är jag för att imorgon har jag bara en halvtimmes lektion mellan 13.15-13.45 sen har jag sportlov! Så sjukt skönt. Lovet kommer verkligen i rätt tid. Nu är jag som mest trött på skolan, så ska bli väldigt skönt att slippa skiten i en vecka.. Men har ändå med mig böcker hem eftersom jag måste plugga ett par dagar nu under lovet :S, men det posetiva är ialla fall att jag slipper åka till skolan..

Jag känner mig även extremt duktig som satt och jobbade i 2 timmar idag. Har ialla fall kommit en god bit på vägen nu till rapporten och FN rollspelet, känns väldigt skönt!..
Har även min kära mobil att tacka den effektiva Tove,
eftersom jag lyssnat på musik under hela dagen, antagligen är det musiken som gjort mig på strålande humör. Det brukar den göra ialla fall :) ..
men nu ska jag se slutet på våra bästa år. PUSS

(minkäramobil)

Kommentarer
Postat av: sara

Var gärna med i min tävling!

2009-02-12 @ 13:40:48
URL: http://saaralii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Snygg mobil du :)

2009-02-12 @ 16:05:29
URL: http://lifeofrebecca.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0