HEJSAN!

Dåligt uppdatering här idag, men har varken haft tid eller lust så då är det bara onödigt att uppdatera bloggen!. Har ialla fall haft en rätt så bra dag..
Nu under kvällen så gick jag jonna & jossan in till stan (cirka 5 km) och träffade annica så gick vi & fikade. Väldigt mysigt. Sen så fick vi skjuts hem ialla fall & nu den senaste timmen har jag jonna & jossan suttit och spelat yatzi här hemma. Spelat två gånger och jag förlorade båda gångerna så jag gick ifrån bordet som dålig förlorare medans jonna&jossan kör en omgång till..

Men när dom har spelat klart ska väll jag och jonna kanske följa jossan hem?!.
(hon bor cirka 100 meter ifrån oss, men hon är rädd att gå enssm:p).
Sen blir det väll att hoppa isäng rätt snart eftersom jag ska upp tidigt imorgon & ut till landet till Linnea ! Men vi hörs väll när jag vaknar imorgon.
PUSS&NATTI


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kika in på min blogg och säg vad du tycker om min nya design! Jag har även en pågående tävling i bloggen nu där du kan vinna rosa söta shoebags! Missa för guds skull inte :)



www.tekirch.blogg.se

2009-02-18 @ 23:45:54
Postat av: Katarina

Hej =) Jag tycker om ditt hår väldigt mycket, du passar i den färgen du har!



Och så tänkte jag tippsa om en tävling som jag har på min blogg just nu,

med fina priser. Så var med om du vill =) jag har inte så många läsare så

du har goda chanser att vinna. hehe =)



kramar



www.metrobloggen.se/jedina

2009-02-18 @ 23:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0