ingenrubrik.

Är det bara jag som är absolut sämst på att komma på rubriker?
Jag har alltid jätteproblem att komma på någon bra rubrik.
Och när jag vill ha någon rubrik så kan jag sitta i flera minuter och
försöka komma på någon rubrik, men nu blev den som sagt
"ingen rubrik" kul va?.

Ne men den sista halvtimmen i skolan gick jättesnabbt. Satt kvar i datasalen och fördrev tiden som sagt... Sedan efter fikat blev det ju fika, tillsammans med jonna,jossan & emelie. Alla var jättesociala och satt & pluggade. Eller jag satt och läste facit i min mattebok .. Har sista delen av matteprovet imorgon och det kommer gå åt helvete. Men jag har inga förväntingar att få G i matteB. Eftersom jag alltid har haft problem i matte och klarade inte ens nationella proven i matte när jag gick i 9an , fick då ett häfte med massa tal+facit så det var igenom det jag tillslut gick g i matte när jag gick i 9an. Men det är skit samma faktiskt.. Klarar man det inte så gör man inte det!.
Annars idag får jag se vad som händeer. Kanske lite mattepluggande & kanske promenad med sanna ikväll, beror på om hon hade tid för mig eller inte =). .
Ne men ska kolla på oth nuuu, hörs sen.

 
SÖTA SYSTER JONNA INNAN VI SKULLE FIKA :P

Kommentarer
Postat av: Leia

Nej, ibland är det svårt att komma på rubriker.

2009-02-03 @ 16:26:55
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0