janet - let go.


Fyfan vad det snöar ute!.
Riktigt stora snöflingor som bara vräker ner..
Själv sittre jag i mitt rum , ruttnar bort & lyssnar på MADONNA.
Jag tänker inom en snar framtid halshugga alla som ska på en madonna konsert!!! För en av mina högsta drömmar har ju inte alls varit att åka & kolla på en madonna konsert. NEJNEJ.
Och när hon väl kommer till sverige så tar ju biljetterna slut lika fort som att blinka..... Neee blir bara mer&mer irriterad så fort jag tänker och skriver om det.
Istället ska jag bädda sängen :).
puss

ps: kommer ni ihåg programmet made in sweden? Två st som fick skivkonrakt osv. en av dom var ju KIM som jag skrivit om (äckligt bra&snygg) den andra var janet, hennes låt går på radio just nu let go. Den är cpdåligt.bara så ni vet :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0