Jason Castro

Kollad förut när det gick på tv, american idol 7. Och där hittade jag en liten udda men ack så fin människa vars namn var/är Jason Castro . Fastna för honom så fort jag fick se honom på tvrutan..
Tyvärr vann han inte, men helvete va bra han var/är.
Det gick faktiskt på tv för ett ganska bra tag sen, under min tid då jag hade "uppehåll ifrån bloggen" och sedan efter ett tag glömde jag bort honom.
Men nu under den senaste timmen har jag suttit här och kollat på youtube alla hans framträdanden han gjorde under idol. åhhh han är så bra :) .

Tänkte lägga in ett klipp då han sjunger min favorit låt Hallelujah.
Och erkänn han är riktigt snygg?..
Jason Castro - Hallelujah


Kommentarer
Postat av: Sara

Han sjunger helt underbart! :)

2009-02-04 @ 19:59:25
URL: http://www.sazdarling.blogspot.com
Postat av: Dress Like a Princess

Ja han är skitsnygg, jag hejade på han när han va med :) Så grym

2009-02-04 @ 21:25:01
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0