LÖRDAG MORGON!

Gick faktiskt upp för en timme sedan!.
Brukade jämt gå upp så tidigt förut på helgerna, men nu under den senaste tiden har det blivit att jag legat kvar & sovit till 11-12 ! Men idag finns det faktiskt en anledning till varför jag gick upp så tidigt, och det är för att jag och Linnea ska på informationsmöte om Au pair jobb. Jag anmälde mig för några månader sen om det och nu var det dags för möte här i Linköping så jag fick ta med mig någon också, + att linnea med är intresserad av att jobba som au piar sen :). Så vi ska vara på first hotell klockan 12.00. Så ska åka om en kvart & möta Linnea..
Så ska kila och fixa det sista innan jag åker.
Hörs när jag kommer hem :).
Puss


Kommentarer
Postat av: Jsoul

söt och mysig blogg du har.

hur länge har du bloggat ? :)



tänkte slänga in ett tips till dig om hur du kan

tjäna pengar på din blogg. du behöver inte ha en

av de stora bloggarna för att dra in någon tusing

eller några tusingar i månaden.



skrev om det här :



http://jsoul.blogg.se/2009/january/tjana-pengar-pa-bloggen.html





hoppas du får en underbar helg !

2009-02-07 @ 11:56:24
URL: http://jsoul.blogg.se/
Postat av: anna

Hej =) du har väl inte missat min bloggtävling där du kan vinna en fin mjuk sjal och ett mörkt trä armband från h&m ? kika in =)

Postat av: Denise

Hur ofta är du ute och festar? :)

2009-02-07 @ 13:47:45
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0