MÅNDAG...

Godmorgon!.

Idag mår jag lite bättre..
Igår var det ganska hemskt =/, jag får alltid ångest dagen efter jag druckit alkohol. Och jag vet inte varför? Det har absolut ingeting att göra med vad jag gjorde dagen innan eller hur mycket pengar jag gjort av med osv, utan det är något annat som jag inte vet vad de är för något.
Men ångesten går alltid bort dagen efter, alltså idag!.
MEN när jag får den ångesten så är det verkligen skit jobbigt. Sitter gråt i halsen hela dagen.. Så det är en förklaring till varför jag festar så sällan, burkar alltid bara bli 1-2 gånger i månaden!.
Ne jag förstår inte varför det ska vara så :S?. Ångest för något jag inte vet varför jag har det?!.
aja, skit samma nu. Huvudsaken är ialla fall att jag mår lite bättre nu =).

Ska snart sätta på mig kläder och fixa mig, ska ta bussen till skolan 10.40!.
Börjar med nytt tema, får nya basgrupper , nytt schema osv.
Hoppas det blir bra :).
Få se när jag slutar?
Och antagligen kommer jag åka till farmor och farfar direkt efter skolan om jag orkar, så då kommer jag inte komma hem förns sent ikväll. Så antagliegn hörs vi inte förns då :O.
MEN HA EN BRA MÅNDAG.
PUSS&KRAM

 saknar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0