ONSDAG!

Jag vet inte varför, men jag älskar verkligen denna tidpunkt under dagen. Känner mig mest avslappnad och lugn. Först trodde jag att det var så bara pga skolan, men sen har jag också kännt det på både lördagar & söndagar att denna tid så känner jag mig som mest lugn&avslappnad.
Har absolut ingen anning varför?

Men ialla fall, skoldagen var inte så jobbig eller lång. Hade en föreläsning i 1 timme och en kvart i aulan, direkt när jag satte mig kännde jag hur kissnödig jag var, så har ingen anning om vad den föreläsningen handla om pga att jag satt och koncentrerade mig på att inte kissa på mig :p.
Sen sista lektionen så var det matte prov, sista delen som självklart gick åt helvete. Icke förvånad !! Menmen, inte kommer jag dö utav det hoppas jag :p ?.

Funderar på att lägga mig i sänge snart och bara ta de lungt.
Tror inte jag ska göra något speciellet ikväll?.
Skulle egentligen följt med mamma, pappa , jonna & tilde till tornby men jag orkade inte, så är ensam hemma förtillfället så funderar på att sova 1-2 timmar tills dom kommer hem.
FÅSE :).
Men vi hörs sen! puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0