sååå.

Nu har jag fixat klart datorn, bara nya msn & sånt kvar som jag måste fixa. Men det kan jag ta imorgon eller något istället, ingen brådska :).
Ne men nu var det sjukt skönt att sätta sig och bara ta det lungt!! Hållt igång hela dagen och fårt mellan olika tandläkar osv, jag slipper räls igen ialla fall, min tandläkare trodde att jag var tvungen att sätta in den igen för att en tand har flyttat på sig ordentligt, men fick bara en starkare natt-tandställning. Snacka om att jag blev lättad när dom sa att jag inte behövde rälsen igen :D.

Ikväll ska jag nog bara umgås med jonna & jossan..
Festa blir det imorgon och det ser jag fram emot :).
men nu ska jag fixa iordning mig lite.
hörs senare ikväll/natt! PUSS


Kommentarer
Postat av: LISE - egendesignade kläder till försäljning

trevlig kväll!





kram.

2009-02-06 @ 20:34:32
URL: http://liseesters.blogg.se/
Postat av: Nathaly

Hej!

Nu har vi utökat vårt sortiment ytterligare!

Du kan nu köpa fina Uggs skor hos oss! Finns i olika storlekar och färger! Specialpris nu!



Om du inte är intresserad av Uggs har vi kvar vårt vanliga sortiment med smycken, kläder, smink osv..



Ta gärna en titt och tveka inte att höra av dig om det är något du undrar över!

2009-02-06 @ 21:10:34
URL: http://butikbloggen.blogg.se/
Postat av: ida

guuud va skönt,fast jag ville ha tandställning när jag var lite.:D

2009-02-06 @ 21:18:40
URL: http://thoursie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0